بازسازی ویندوز خراب شده!
 
دانستنی های من
دانستنی های من در کامپیوتر
مثلا نداشتن سي دي نصب يك برنامه كه در حال حاضر روي ويندوز شما نصب است نمي توانيد ويندوز خود را عوض كنيد براي حل اين مشكل در منوي run اين دستور را تايپ كنيد .
 
sfc /scannow
 
 
اين دستور باعث ميشود كه ويندوز سيدي ن بازسازی ویندوز خراب شده! صب خود را از شما بخواهد و با چك كردن فايل هاي خود با فايل هاي اصلي فايلهاي خراب خود را شناسائي كرده و آنها را با نسخه اصلي عوض كند البته اين دستور سوئيچ هاي ديگر هم دارد:
 
/sccannow چك كردن فوري فايلها براي عيب يابي فوري كافي مي باشد
/scanone چك كردن فايلها در راه اندازي مجدد انجام ميشود
/scanboot در زمان راه اندازي تمام فايها را چك ميكند
/revert جستجو را به تنظيمات پيش فرض بر ميگرداند .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من این وبلاگ رو برای به اشتراک گذاشتن دانستنی های خودم درست کردم و امید وارم شما هم از خواندن این مطالب لذت ببرید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانستنی های من و آدرس m-computer-m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 16130
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
خرید مانتو - خرید مانتو